jennienyborg.blogg.se

I will tell you i love you

Kategori: Allmänt

Har haft sån galet äcklig huvudvärk hela dagen, måste bero på regnet eller hur?! ;) 

Släppte ut hästarna imorse, fixade å chillade lite i stallet, så mysigt ♥
Tristan fick gå på tur idag, fick för mig att jag skulle rida barbacka, haha lättare sagt än gjort men jag höll mig kvar!! *Applåder* 
Imorgon ska pappa hjälpa mig att hoppa lite på fm är tanken, och sen har vi dressyr i skolan för bästa Åsa!
Hur chill dagar har jag inte då?!


Jag har dessutom tydligen vänt på dygnet, kan verkligen inte sova på nätterna, typ helt omöjligt! 
Och grejen är att jag inte sover på dagarna heller, alltså får jag alldeles för lite sömn = helt totalt seg! 
Stora problem i min värld faktiskt ;) 

 
*TBT*

Hörs imorgon ♥

Kommentera inlägget här: