jennienyborg.blogg.se

TBT

Kategori: Allmänt

Tristan har gått varje dag sedan i torsdags förra veckan så idag fick han en välförtjänt vilodag.
Friserade honom och borstade honom hur länge som helst (40min) utan att veta om det, jag hade kunnat stå där i gången och pyssla minst lika länge till! Man känner sig så nöjd efteråt ;) 
Funderar på om jag ska våga klippa honom en gång till eller om jag ska skippa det, svårt då han typ har vinterpäls på halsen och lång päls på benen men ingen annan stans samtidigt så är han ju så känslig och jag vill inte ha en häst med svullna ben igen!! 

Iallafall så hängde jag med Lina på Pay&Jump i Aneby och duktiga som dom är så nollade dom båda klasserna!! har massa bilder i telefonen som jag inte orkar lägga över ;) 

Anmälde mig dessutom precis till västerviks meeting v.18. Laget gick vidare till omg 3 och 4 i div1 duktiga som vi är!! Alltså kommer T gå 1.20 som förklass på lördag och 1.25 lagklass och på söndag bara
1.25 lagklass (förhoppningsvis) :) Kommer bli så sjukt kul!! bästa hakarp ♥ 


Såhär grymmavar hakarps div 2 lag i höstas och såhär bra kommer vårat div1 lag också vara :D haha
 



Kommentera inlägget här: